25.2.13

Page Facebook, yes or no


Hello lovers! Estive a brincar no fashiolista como sempre, e surgiram-me alguns conjuntos engraçados. Acho que o meu preferido são os dois últimos, e os vossos? Mesmo a propósito, neste post ia falar sobre criar uma página no facebook sobre o blog e, eis que surge um comentário de um anónimo a sugerir-me para criar! Queria saber a vossa opinião, que acham de criar um página facebook sobre o blog? Sim ou Não? Xoxo, Carina


Hello lovers! I've been playing in fashiolista as always, and emerged a few outfits. I think my favorite are the last two, and your? By the way, this post was going to talk about creating a page on facebook about the blog, here comes a comment from an anonymous suggesting me to create! I wanted to know your opinion, who think of creating a facebook page about the blog? Yes or No? Xoxo, Carina






7 comentários:

  1. Amo os 2 ultimos!! :D Facebook page sim sim sim!!
    x

    www.be-your-own-hero-now.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  2. yes.
    http://dearscarletflame.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  3. I love the clothes picks:)
    Visit me on: www.olivains.com

    ResponderEliminar
  4. Se achas que vais fazer uso dela, porque não? :P
    Eu gosto muito do terceiro conjunto.

    ResponderEliminar
  5. Hey! I just found your blog and I LOVE it! I really like ALL the things of that list <3
    I'm following you now. I left you here my blog just in case you want to check it out, feel free to follow me back if you like it!


    XOXO
    http://wildhearttts.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  6. Adoro todos!
    Acho que podias criar, se achas que vais dar uso claro! (:
    Beijinhos,

    ResponderEliminar